lördag 6 januari 2018

Dags att vakna.

Jag ha bestämt mig, jag ska ta och plugga vidare till någonting som man faktiskt kan få ett jobb av sedan och inte bara estetiska utbildningar. Nog för att det är drömjobbet, att få hålla på med teater i någon form men någon dag måste man inse att vissa saker bara ska få vara drömmar.
Jag har reavyn där jag kan jobba med teatern i alla former, skriva, skådespela, regissera, jobba med rekvisita och mask. Eftersom jag tycker om att hålla på med webbdesign och sådant så funderar jag på att gå webb utbildningsprogram på mittuniversitet i sundsvall. design och redaktion, låter skoj. =)
Ska söka några program i mars när anmälan öppnas. =) Under tiden har jag sökt några fristående kurser som kan vara till hjälp för att komma in på ett program till hösten.

Premiären i går av revyn gick förbaskat bra. Bra publik och energi och riktigt bra jobbat utav alla på scen och i orkestern. Super bra kväll blev det.

Back to charmed
Over and out

~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy