onsdag 31 januari 2018

Många skådespelar jobb på gång

Nu vare ett tag sedan som jag skrev här igen. Jag har tänkt att göra det men det har varit så mycket på gång nu så jag har inte riktigt hunnit med mig.
Jag har fått nya övningar av min sjykgymnast som jag ska göra som jag inte riktigt hinner med heller då man tränar 4-5 gånger i veckan just nu för tävlingen och man har fullt upp med revyn som har gått fantastiskt bra dessa helger som vi har haft.
De är i vanlig ordning lite små tråkigt att sista helgen för revyn nalkas nu i helgen.
Jag tänke se om jag kan få någon att ta bilder med min kamera här i helgen så jag kan få lite mer bilder som man kan lägga ut här på våran revy.
På söndag ska jag vara med i en film och det ska bli väldigt roligt. En upplevelse som jag bara har gjort en gång förut och jag hoppas på att de blir fler genom åren. =)

Nu när revyn börjar vara över så kan man börja jobba på nästa projekt. jag har så många projekt på gång nu inom teater och show världen att jag är fullspäckad med teaterjobb hela tiden och inget gör mig lyckligare än att få hålla på med just det. Eller ja det finns 2 saker till som kommer på samma plats som gör mig minst lika lycklig och det är karaten och kärleken.
Just i dag sitter jag och jobbar med festen för årets revy som vi kommer ha senare i vår och jag jobbar även lite på nästa års revy, de ska börjas i tid. =) Utöver det så jobbar jag lite på ett annat show projekt som vi kanske ska börja med, spanar på lite ideer vad man skulle kunna göra och hur det skulle kunna utföras.
Det ska bli kul att få hålla på med detta mer på heltid nu, trots alla motgångar i mitt liv just nu så känns det jävligt bra allting då jag vet att jag kommer få jobba med mitt drömjobb mer än vanligt. Hoppas den färdiga produkten blir lika bra som vi tror och att det blir uppskattat, då har vi showjobb på heltid.

De är många skådespelar projekt på gång. Det kanske blir ytterliggare en film här i sommar, plus att det kanske blir en sommarteater också.

Jag kan nästan säga att this is my year.

Back to work.
Over and out

~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy