lördag 13 januari 2018

Stel som ett isspätt

Man ha lärt sig att leva med den smärta och de andra symtomen man har med fibromyalgin men det finns en sak jag aldrig kommer vänja mig vid och som jag verkligen hatar med Fibron de är denna förbannade stelhet speciellt på morgonen. Jag får stretcha ca 40 minuter varje morgon för att bli något rörlig. och helst ska jag stretcha dubbelt så mycket för att ens ha en chans att göra de höga sparkarna och de låga ställningarna inom karaten. Jag stretchar varje morgon och varje kväll men ändå är man som en jävla isspätt när man kliver upp på morgonen. man kanske ska börja sova i någon obekväm ställning som sträcker ut en lite under natten. =)

Gårdagens föreställnings gick väldigt bra vi hade fullt hus och även filmteamet där som filmade årets show. Det var en riktigt bra publik i går, och sketcherna och låtarna flöt på riktigt bra. Vi hade the time of our lives i går. Nu har vi 4 föreställningar kvar och det är lika tråkigt varje år när det börjar dra sig mot sitt slut. KOmmer filmer och bilder senare från årets show. Håller på att samla på mig lite bilder. =)

Nu ska jag snart i väg och träna för tävlingen som är den 10 Februari i Boden.

Ha en bra dag.

Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy