lördag 21 april 2018

Dreams and Design

inlägg 292:
Att vakna upp till den största nyheten för i år var rena drömmen. Jag har väntat i ungefär ett år på att detta ska hända och så händer det. Den 4 September måste jag till Stockholm för denna händelse.
Den största idolen jag har inom Dragkulturen kommer till Sverige. Bianca del Rio.. Helt fantastisk människa. Så glad att hon äntligen kommer hit. Tur att jag inte köpte biljetterna till Finland eller Norge istället. Det hade varit lite surt,
Så taggad för att se denna show, sist jag var så här taggad för en show var 2014 när Bon Jovi kom till Sverige. Jag är som ett barn på julafton, överexalterad. Min Julklapp till mig själv, Blame it on Bianca de Rio Comedy tour - VIP package 1..... =)

Nu har jag påbörjat min egen hemsida. Den är under utveckling och kommer så småningom att komma upp den med. Om jag kommer in på Webbredaktör utbildningen kan det vara bra att ha en egen hemsida som man kan leka med och utveckla till det bästa och öva sig på när man inte är i skolan. Ett sidojobb jag ibland brukar göra åt andra, hjälpa dem att få ordning på den hemsidan som dom har. Det är så roligt så jag ska ta det ett steg längre och verkligen utbilda mig inom det. Jobba med hemsidor och design är verkligen jätte kul mellan teater och musik skrivandet. Det är ett roligt jobb att koppla bort hjärnan med när man jobbar med det andra kreativa sakerna.


Åter till webbskapandet.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy