onsdag 11 april 2018

Dreams and beach 2018

Jag vet att mobilt internet inte är så snabbt att ladda ner på men detta tar ju priset. Har hållit på hela dagen med att ladda ner The sims 4 med mobilt internet och den har inte ens kommit halvvägs. :P Inte ens spelbart ännu. Och jag kan inte ladda ner något annat medans jag håller på heller, så ingen spotify än och streama film på netflix glöm det just nu. :P  Men en sak är säker iallafall, det är skönt att ha en fungerande dator igen när allt är nerladdat och fixat.
Tidigare idag så gick jag min joggingrunda och kollade av om det var fritt att börja jogga och de va de. Så nu är det bara att börja med konditionsträningen  på allvar. Beach 2018 here i come, eller nått i den stilen. 👅

Fick reda på idag att min Dragqueen favorit kommer till skandinavien med sin show i år. VIP biljetten går på 3500 kr för 2 personer utan resa. Jag vill så gärna åka till Finland och se showen. Jag hoppas att man kan åka i september och se showen. Skulle vara en dröm som går i uppfyllelse och se Bianca del Rio's "Blame it on Bianca del rio" - show och träffa Bianca del Rio- Herself. Det är på gränsen att man ställer sig i ett gathörn och säljer sig själv bara för att kunna gå, Inget jag kommer att göra men så hemskt gärna vill jag åka. Kan nästan inte bärga mig och showen är i september. :)
Frågan är dock om man skulle åka dit i full drag själv eller om man ska vara sig själv vardagligt. Ja de är en fråga man kan ta sen när man väl är där i Finland och man vet att man faktiskt kan se showen och träffa henne. :) Please make my dream come true. :P

Återgå till det man höll på med.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy