söndag 15 april 2018

Träningsvecka 1

Måndag är min vilodag inför en hård träningsvecka.
Tisdag: Vanlig karate dag, basic och kata.
Onsdag: 88 situps, 44 benböj med hopp, 9,5 km rask promenad
Torsdag: blev det ingen träning för att jag fick sitta i telefon och maila hela dagen. polisanmäla, spärra bankomatkortet, reklamation av transkation på banken  osv osv, Hela dagen gick nästan åt till företaget som dragit pengar från mitt konto utan min tillåtelse. Ett Budnings företag i Vancouver USA. Jag hade aldrig hört talas om detta företag förrän jag såg att dom dragit pengarna av mig. Sjukate i det hela är att företaget själv kan tydligen inte ge tillbaka mina pengar och ändå kan dom inte finna varken mitt namn eller min mailadress. Någon har ändera råkat skrivit fel kontonummer/kortnummer så det blev mitt eller så har någon rent av hackat mitt konto. Varför skulle jag vilja bjuda på begagnade bilar i USA när man kan köpa en ny eller begagnad här i Sverige. Man måste ta bilen man bjudat på och vunnit på släp för att få hem den. Så hela torsdag gick åt till detta helvete och som om inte det var nog så hade man telefon problem också som gjorde att detta tog hela dagen.
Fredagen så jobbade jag hela dan i butiken sedan så var jag upp till festlokalen och bar mixerbord och sådant för festen som vi hade i lördags. Så hann inte med så mycket träning då heller, kortare promenader med hunden och några ländrygg/bål övningar som jag fått av sjukgymnasten.
Lördag: satt man med frisyr och smink hela dagen men men fick ändå lite träning då man sprang runt som en tok på festen som lekledare, man dansade lite och folk drog i en hit och dit. Så det blev väl lite mer vardagsträning.
Söndag idag ska jag iallafall få lite träning gjort, Frågan är vilken typ av träning, det tåls att fundera på. Gissar på att det blir lite situps, squads, armhävningar, statisk muskel träning. Känns som en sådan dag idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy