onsdag 18 april 2018

En sån där dag.

Nu är jag nere i en sån där svacka igen. Jag orkar och vill ingenting. Jag som hade börjat med träningen utanför Karaten för att bygga upp konditionen och benmusklerna och sedan faller man ner i svackan. Jag tar mig alltid upp men det är jobbigt att falla ner i dessa svackor, fast vad kan man göra? Alla former av depression tillhör fibromyalgin så såna här svackor får man faktiskt räkna med ibland. Och smärtan är utöver det vanliga just dessa dagar som varit, jag har klarat mig bra ändå fram tills nu.
Jag hoppas jag får mitt nya bankkort denna vecka, det är inge roligt att vara utan, man kan varken handla eller tanka. tur är väl att man har allt man behöver just nu tills man får det dock.
Förra veckan fick man spärra kortet, polisanmäla ett Amerikanskt/kanadensiskt företag, försöka få tag på banken för reklamation av transaktion. Det blev en lång dag förra veckan när detta hände och det är väl det som slår tillbaka på en nu kanske.

Galafesten i lördags blev riktigt lyckad faktiskt. Bland de bästa festerna som jag har planerat, roliga lekar, roligt folk som kom, Riktigt god mat, Bra trubadur. Våran öppnings presentation slog som tusan. Det blev en riktigt bra kväll.

Återgå till att ta sig upp.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy