lördag 28 april 2018

Nått min gräns?

Inlägg 293: Ibland funderar jag på hur jag orka kliva upp på morgonen.
Just nu känns det som om ingenting fungerar och allting känns övermäktigt. Man kliver upp och gör det man måste men hellst vill man bara ligga i sängen och lämna hela världen utanför. Hade jag inte haft hund är det nog vad jag skulle ha gjort. Jag orkar och vill ingenting, jag vill bara skrika och gråta och gräva ner mig i täcket. Jag tror jag har nått min gräns, det känns iallafall så.
En positiv sak i allt..... just nu finns de inget positivt. Jag kommer nog ångra att jag berättar det här men gudarna ska veta hur mycket skådespel och masker jag bär dag ut och dag in. Alla tror att jag är så stark och orkar hjälpa och stötta andra och att jag alltid är glad men de ska bara veta hur mycket skådespel det ligger under det. Jag visar bara vad jag vill ska synas.

Nu ska jag ta och försöka sova. :) godnatt

Ovet and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy