torsdag 28 februari 2019

Årsmöte tider

Ja vad ska man säga. Det har varit några intensiva dagar med mycket att göra! Nu har vi startat upp vårens rep inför "Hur man gifter bort en prins" gick riktigt bra trots den långa jul vilan vi har haft. Kommer bli super bra det här! Det går nu att boka biljetter till föreställningen!
Kommer komma ut biljett information på instagram "Ovanmons" och på våran facebook sida samt youtube "Orevy kanalen" här i helgen. 
I övrigt så står vi i Årsmöte tider så det är fullt upp med massa inför årsmöte saker och sånt så det är lite svårt att hålla bloggen uppdaterad just nu men jag ska göra ett försök. =)

När jag fyllde år så fick jag väldigt mycket roliga saker! En ny tarotkortlek, en ny bok Min väg till det mediala" ett harry potter halsband med den gyllene qvicken som en klocka, och en hel massa tårta. :)
Det går väldigt bra med fibromyalgi föreningen, jag är nästan klar med våran hemsida och det börjar ramla in medlemmar och vi kan nu säga att vi är igång ordentligt. Jag blir så glad av alla människor jag träffar och kan hjälpa! Det ger så mycket för mig.
I helgen kommer jag åka upp till pojkvännen så det kommer nog vara tyst i från mig i helgen men till veckan ska jag försöka uppdatera ordentligt vad som har hänt sista tiden. =)

Ha det bra så länge

Over and out
~ Lily

1 kommentarer:

Unknown sa...

Låter bra det 😊

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy