lördag 2 juni 2012

Mitt 2011

Mitt 2009, lite sent men ändå. =)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Träffade mitt livs kärlek.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte vad jag kan komma på. Antar att släkt inte räknas. :)

4. Dog någon som stod dig nära? Ne, tror inte det.

5. Vilka länder besökte du?Inget

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
 
Ne, jag har haft det bra.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 30/10 då jag träffade Stefan.

8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen aning.
9. Största misstaget?Mycket säkert.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte vad jag minns
11. Bästa köpet?svårt, kommer inte på nå.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och resor till skåne
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Träffa stefan.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? An Angel.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Att träffa stefan gjorde mig super glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer?ingen aning.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?Tänkt..

18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med familjen. 
19. Blev du kär i år?Oja det blev jag.

20. Favoritprogram på TV? Gray anatomi,

21. Bästa boken du läste i år?
Läste ingen bok.
22. Största musikaliska upptäckten?minns inte.
24. Något du önskade dig och fick? Kärlek. 

25. Något du önskade dig men inte fick?....

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?Ingen aning. 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?ne

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?som alla andra tidigare år. men lite tuffare.
29. Vad fick dig att må bra? Stefan.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bon jovi

31. Vem saknade du?
ingen.. 
32. De bästa nya människorna du träffade?Träffade Rebecka och Dennis. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy