fredag 15 juni 2012

Stoppa tiden tack. :)

Insåg när jag var och köpte cigg att jag vill att tiden ska stå stilla en stund. Det har gått alldeles för fort jag hinner inte med tiden riktigt. Skickade mail till enhetschefen fick komma på intervju två dagar senare. Tisdagen efter den fredag så började man jobba. :)
När man kom ner den 26 April tror jag det var så var man på lägenhets visning dagen efter. Vi tog den lägenheten och nu har vi fått våra nycklar för två dagar sen och vi har börjat flyttat in. Alla våra saker som vi har hos hans mamma är i lägenheten nu förutom lite kläder, smink perfymer ett skrivbord och hans dator. Resten är i våran lägenhet. Våran gud va skumt det låter och det känns skumt att skriva de. :)
Just nu tycker jag att tiden kan stå stilla en stund så man får hinna uppfatta att allt detta verkligen händer. För det känns verkligen overkligt.
Vi förlovade oss den 12 April dagen innan jag får upp till norrland en sväng och det har redan gått strax över 2 månader sedan dess. Och vi har varit tillsammans lite över 7 månader. Vart fan har tiden tagit vägen?! Det har verkligen gått fort allting.
Det är verkligen overkligt allting. Snälla kan ingen stoppa tiden så man får hinna komma ifatt?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy