måndag 11 juni 2012

........

Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva kanske är det rätta ordet.
Sitter i min egna lilla värld och funderar och känner mig lite nere men jag kommer nog snart upp igen. Det brukar jag göra. Hade jätte roligt idag på introduktions utbildningen trots att det var tråkigt. Samma sak som dom informerar om men jag hade roligt med några andra vikarier så det blev roligt. :)
I morron ska jag på diabetes utbildning och på internutbildning med dom på kortvården och åbyhem. :)
Just nu känns allting sådär, det var jätte bra igår och hela helgen men idag så rasade jag ner igen i psyket. Tack vare att man betalade räkningar och såg hur skattepengarna försvann.. kanske inte vet jag. :D Något är det som ligger där och trycker iallafall. kan inte komma på vad det är riktigt.
Sitter och lyssnar på lite musik som min vän Matt Anderson har spelat in och lagt ut på youtube.. Ja det är hans artistnamn på tuben. :)
Funderar på om jag ska lägga mig en stund och lyssna till den underbara musiken en stund och fundera på vad det är som trycker i bakhuvudet.

Ha en skön eftermiddag/kväll.. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy