söndag 17 juni 2012

Jävla dröma inatt

Jag drömde att jag hade ont i magen och var ute och åkte bil med någon minns inte vem det var. När jag drog upp tröjan lite för att klia lite runt navelområdet så såg jag något svart som sprattlade vid sidan av. jag tog tag i den och ut kom det en fluga. efter en stund så började nästa sak att sprattla i de hålet som flugan kom ut ur på min mage och där var nästa fluga. Jag drog ut fluga på fluga ur min mage och efter en stund började skalbaggar att komma ut ur de där hålet. Jag stod utanför bilen och skulle precis sätta mig när jag märkte detta. jag började skrika och sa åt personen som körde att vi måste på sjukhuset. Min bästa vän kom och ställde sig vid bilen och jag började gråta. Jag satte mig i bilen efter många om och men, vill inte till sjukhuset men jag visste att jag måste, hålet blev lite större ju mer jag slet i djuren som kom ut där i från och jag fick mer och mer panik. Där slutar drömmen för jag sätter mig upp i sängen och hyperventilerar i drygt en timme.

Ni tror att det gick att sova efter detta? Nej de gjorde ju inte de. Så fort jag blundade så såg jag dessa djur och själva händelsen hela tiden. Det var så jävla hemskt de kan bli. Tänk er att ha skalbaggar och flugor och myror i sin kropp som äter sig ut genom ett hål och att man inte märker det förrän då, då de nästan kan vara försent. Ne usch. jag har haft hemska mardrömmar om min barndom som har utspelat sig på olika vis och olika hemsk heter men detta var nog det hemskaste jag har drömt om. Det är första gången jag drömmer om något sådan här och det var jävligt läskig och det kändes så verkligt allting. :s

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy