måndag 27 februari 2017

Ett helvete

Är de inte de ena så är de fan de andra.
Nu så är man tydligen en tjuv som stjäl pengar också och missköter sin hund. Jag missköter väl mig själv mer än hunden. Hunden får allt och jag får inget. Min lilla vovve är mitt barn. Alltså folk borde börja ta reda på fakta innan dom öppnar glapphålet till mun. Och varför skulle jag stjäla pengar? Varför skulle jag behlva känna ett behov av att stjäla pengar när jag har vad jag behöver.
Fast å andra sidan de är ganska smikrande att den perosnen är så avundsjuk på mig och mitt liv att hon känner behovet av att hitta på en jävla massa lögner.
Ganska roande egentligen och irriterande på samma gång.

Utöver det så har jag en känsla av att något kommer att hända. Har haft denna känsla nu i två dagar. Det är lite oroväckande att känna så här. Jag bara väntar på att de ska hända något.  Jag vet inte vad eller när man något kommer hända. Kan inte den bomben bara släppas så man slipper gå runt och vara orolig hela tiden. De tar på en ganska bra. Jag försöker att släppa det men de är inte så lätt.

Nu ska jag iväg och fika med "syrran" innan hon far hem igen och jag ska i väg och jobba.

Over and out
~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy