onsdag 15 februari 2017

Mer låtaskrivande

Ännu en låt är på väg. Kreativiteten flödar på nu under 2017. Verkar bli en hel del gjort på den fronten. Fast å andra sidan så har man kanske mer att tänka på och mer att skriva låtar om än tidigare. Man kanske är med avslappnad och tillbaka på banan igen. 😊
Egentligen skulle jag försöka att avsluta mina uppgifter men jag känner mig inte fokuserad för det just nu. Det ända jag kan tänka på är att göra klart denna låt jag sitter med just nu och fundera på olika saker. Ibland behöver man göra det med för att orka ta itu med det man behöver ta itu med. 😏
Nästa vecka ska man åka upp till Näsåker och fira sin födelsedag tillsammans med det bästa lokala bandet. Burn out blues, Dom spelar i näsåker den 25 Februari.


Återgå till låtskrivandet kanske. 😀


Over and out
~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy