söndag 21 juli 2019

Dagen idag!

Nu har man börjat tränat igen efter lite vila efter sommarlägret. Det blir några pass i veckan hemma i väntan på att vi börjar officiellt i dojon igen. Skönt att man har börjat komma igång igen. 

Ibland förvånar jag mig själv, vissa dagar och stunder så kommer jag inte ens ihåg vart jag lagt mina nycklar, om jag stängt av spisen eller vart min telefon är någonstans. Men att komma ihåg en ny kata, nya tekniker eller teatertexter är inga problem. Det är fascinerande ibland. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till i nu läget. Å ena sidan så har det gått ett tag sedan vi sågs å andra sidan så finns du ändå i mina tankar. Vissa dagar önskar jag verkligen att jag kunde prata med dig igen, för det hade jag verkligen behövt just nu. Din röst och dina råd var alltid hjälpsamma och du visste precis vad man skulle göra eller tackla en situation när man inte visste det själv. 
Vart är du när jag behöver dig...


Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy