onsdag 10 juli 2019

Nu tar jag kontrollen igen!

Den senaste veckan har varit helt kaotisk rent ut sagt. Det har varit ett helvete på jorden om jag ska vara ärlig. Förra veckan skulle ha varit den bästa veckan i mitt liv men det blev visst inte riktigt så. Istället för att vara stolt över mig själv och vara glad över vad jag har gjort, så fick man utstå psykisk misshandel hela veckan på alla möjliga sätt som går nästan. Jag hoppas detta kan gå över snart så jag kanske kan njuta lite av glädjen som jag hade den 29 Juni när jag tog emot det svarta bältet, den stoltheten över mig själv. YOU STOLE IT FROM ME, GIVE IT BACK!

Det är slöseri med tid att vältra mig i dessa negativa känslor som du har orsakat för mig senaste tiden. Jag tänker inte ge dig det längre. Nu är det min tid att vara glad för vad jag har åstakommit, Detta var det stoltaste ögonblicket i mitt liv, den bästa dagen i mitt 29 åriga liv. Du ska inte få förstöra detta nå mer, Jag tar kontrollen igen över mina egna känslor och mig själv.

Ibland är det svårt bara, det du gjorde sårade mig jävligt hårt, allt du gjorde den veckan sårade mig. Det sista va bara toppen på isberget.

Im taking controll again!


Over and out


~ Lily

1 kommentarer:

Anonym sa...

grattis :)

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy