måndag 22 juli 2019

Fixar till bloggen

Det är lite irriterande när man försöker fixa till bloggen och så går det inte riktigt som man vill. De gamla Inläggen som jag har haft vit färg på går inte att få tillbaka till svart färg av någon anledning. Det är störande. 😠 

I går skrev jag ett brev till dig som aldrig kommer att komma fram till dig. Jag behövde mer eller mindre skriva av mig lite, det finns så mycket jag skulle vilja prata med dig om men det går tyvärr inte. Du va alltid så bra på att veta vad man skulle göra. 

Ne nu är det nog med självömkan. Jag har lite teater grejor att göra, alexis behöver nytt material, en låttext behöver skrivas och ett halloween manus behöver göras. denna vecka komme rjag göra audition för en kort youtube film, ska bli kul. Hoppas på att jag får rollen. 


Over and out

~ Lily 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy