fredag 20 januari 2012

Torsdag. :)

Ja idag har jagvarit och tränat på lite repliker med grannen min, annars så har jag bara tagit det lugnt så man kan bli helt frisk någon gång. :) har en jävla hosta som inte riktigt vill ge med sig. men de är på gång, sakta men säkert. :) Nu i kväll har jag spelat lite online spel för att fördriva tiden lite. :)
I morron ska man på skolan och ha layout lektion hela jäkla dagen, kan bli kul de. :)
Sedan på kvällen så är det dags för den tredje helgen med revyn, sjukt kul. :) Kommer bli lika roligt som alla andra helgerna om inte roligare den här helgen då man har fått tillbaka rösten och kan både sjunga och skrika som man ska. :) Härligt. så jämans glad över det. :)

Ne nu ska jag ta och sova så timmarna går lite fortare, vill träffa älsklingen min snart.
Saknar han som en tok. :) Men de är bara tre veckor kvar tills vi ses. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy