måndag 16 januari 2012

Jul och nyår. :)

Våran julgran som jag och lillasyster klädde.

Kärleken min och Min familjs Hund Saron På följande tre kort. :) är dom inte söta tillsammans? :)



Jag och käeleken är på väg till Kramfors, Han ska med bussen till Sollefteå för att fira jul med sina släktingar där.


Puss på dig älskling

Hehe. söt du är

Älskar dig. <3

Jag jul klädd för jul middag hos moster Hanna med familj



Jag tog hundarnas Grisöron på julaftonskvällen och satte dom som öron, Molly ville ha tillbaka sitt.

Senare kom Saron och ville ha sitt med. :D

Nemen, är det inte jultomten? :)

Här delas det ut paket.



Farmor och lilla barnbarnet Robin.

Är inte min sötnos jävligt fin i skorta och finbyxor och slips? Detta var på nyårs afton.

Nyårs middag. :)



Mys framför brasan.

Mera mys framför brasan.

Lite vila sådr första dagen på året. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy