onsdag 11 januari 2012

Har fortfarande en hemsk jävla hosta och lite feber kvar. :( Kan jag inte få bli helt fri från det här nu. Orkar inge mer. Musklern ai ryggen värker och även i magen av allt hostande, halsen tar stryk av det och även huvudet. Som sagt jag orkar inte med det här längre. Jag vill bara sova bort hela förskylningen, men de går inte. Har lite små saker att göra.

Igår orkade jag inte skriva klart uppsatsen om utformning av lokal p.g.a. hostan så jag ska väl göra ett försök idag att göra den, måste lämna in den i morron annars blir den inte rättad och jag får inge betyg på detta. Lika bra att sluta utbildningen om jag inte får ordning på denna.

Den 11 Februari ska jag åka till Riga med min stor kärlek och några vänner och deras vänner, vi är ca 25 st som ska åka. Det ska bli kul, komma ut och resa lite grann. :) Sedan några dagar senare så ska man ner till Skåne och gå en utbildning till så man får jobb där man vill jobba. Så de blir att läsa två utbildningar samtidigt. tur att den ena är bara fem timmar om dagen. :) Då orkar man ju med att plugga två olika utbildningar. :) Hehe.

I kväll ska jag ligga i min soffa och se på film och skriva klart uppsatsen, ska fortstätta lite med den nu också. Men det sista ska jag göra i kväll till en bra film i min mysiga soffa som jag köpte av en kompis och granne. :)

Jag tänkte lägga ut lite bilder från genrepet av revyn nu också medans jag ändå sitter här och håller på med lite allt möjligt. Har inte velat lagt ut bilderna före premiär helgen. :) Men här kommer det några. :)

Gullan saknar sin helge... Fast inte så länge.

Ugglorna förklarar sin kärlek till varandra.











































0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy