torsdag 26 januari 2012

Idag. :)

Ja då har man snart gjort ett visitkort som sedan ska skickas in till läraren, ska bara bli klar med den. Sedan ska jag göra ett prevpapper och skicka in det med. Idag på lektionen så satt våran lärare och prata och prata utan att vi hörde de. :P hans mic hade stängts av, jag har aldrig hört en lärare svära så mycket som han gjorde. :P Fan va vi i klassen skratta. :) De va riktigt kul.
Gillar layout lektionerna, man får hålla på med roliga program, det är så mycket enklare att göra det jag brukar göra i word nu när man har riktigt program, måste bara lära mig det ordentligt. :)

Så i kväll ska jag sitta med brevpapperat som ska skickas in för visitkortet är snart klart som sagt.
och I morron är det dags för revy igen. :) Fy fan va kul de ska bli. Ser fram emot det väldigt mycket. Träffa allt trevligt folk och ha roligt tillsammans med dom. :) Ne ska väl ta och koncentrera mig på skolan en stund till innan man tar tag i sakerna här hemma. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy