tisdag 24 januari 2012

Ekonomilektion. :)

Sitter och halv lyssnar på en ekonomilektion. Så tråkigt, är inte så intresserad av det så tiden går jävligt långsamt när man har ekonomilektion. De första tio minuterna så stod jag i duschen samtidigt somjag lyssnade på lektionen, Ja vi har distans lektion. :)
I går låg jag hemma i V-sjön i soffan och lyssnade, det är den ända platsen i huset som mitt mobila internet fungerar myfsat tillsammans med alla program som vi använder i utbildningen. :)
Just nu sitter jag i lägenheten och har lektion för att jag ska i väg på nå ärenden sedan kl 10 så då passade jag på att fara hit en sväng, kan ju lika gärna sitta här och ha tråkigt som att sitta hemma i v-sjön. Lika ensam på bägge ställerna. :)

Ne ska väl ta och försöka koncentrerar mig på lektionen igen. :P Fast att den är tråkig. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy