torsdag 12 januari 2012

Gud va skönt nu är det så gott som bara hostan som dansar tango på min nerver som är kvar. :) Kanske slipper vara sjuk under föreställningen i morron. :) Härligt härligt, men vanligt vanligt. eller nå. :)

I morron körs den tredje föreställningen av 8, kommer bli roligt. Längtar efter att få träffa lite folk. :) har legat hemma i min soffa hela veckan så nu är det på tiden att man får träffa lite folk så man inte blir folk skygg. :P hehe

Ne nu ska jag sätta mig med min andra uppsats som ska göras. :) om konflikter med arbetstagare. :) Jag ska vara chef och skriva hurjag hanterar tre olika problem med tre olika personer. ska skicka in den i kväll så dom kan gå igenom det allas svar tillsammans i morron. :) själv så lär man ju vara hemma i morron med eftersom jag fortfarande är sjuk fast det är på bättring vägen. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy