måndag 23 januari 2012

Friskare.

Då har man blivit nästan helt frisk, men sova är svårt. det har blivit som en ond cirkel, man ligger halv vaken hela nätterna i fall man får någon hostattack eller för att vara berädd när man inte får någon luft för att nära och hals är igen täppt. :)
Det ska bli så både roligt och skänt att åka till Riga i februari. :) Jag slipper den förbannade snön. Nu får det vara nog med snö, är så jävla less på den nu.

Jag missade första lektionen idag då jag fick bråka med hästarna halva morron. Men men  de är väl sånt man får leva med. :)

Jag saknar mitt hjärta väldigt mycket, Jag längtar tills han och jag ses nere i stholm för att gå på båten tillsammans med dom andra som ska åka med. :) Tycker verkligen jätte mycket om honom. Så glad att jag har träffat han. <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy