fredag 26 oktober 2012

denna vecka

Denna vecka har varit som den har varit. Fullt upp hela veckan i stort sett. eftersom man far till Stockholm i morgon så har man fått städat lägenheten, börjat packa och fixat inför resan. Förut det så har man följt med sambon till Lund för att operera käken, han verkar ha lika bra läk kött som jag. Han har nästan ingen värk nu och det har nästan läkt i munnen på honom.
I går var jag så trött efter att vi städat lägenheten så jag somnade som en stock i soffan och när jag vaknade en timme senare så var jag lika trött. Det tog på att städa och fixa lägenheten efter Donnas valp päls släpp. :D
Har börjat fått ont i musklerna och lederna som sitter i låret och upp mot rumpan, vete tusan om det tillhör fibro eller inte. Eller om jag bara har lyckas fått en mindre sträckning eller nå liknande.

Nu har jag inte skrivit så mycket denna vecka men jag har varit ganska trött och sliten. Jag ska försöka skriva lite mer idag om fibro fast att jag känner mig sliten. Men jag kommer inte kunna skriva någonting på en vecka då vi är uppe i stockholm. :)

Over and out. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy