måndag 22 oktober 2012

Helgen och veckan

I helgen har jag och sambon varit hos några kompisar. Vi har ätit god mat och sovit över där i två dagar. Även Donna har varit med och det har gott bättre och bättre med deras katt. Nu är dom som bästa kompisar. :) Så söta, katten klättrade och kelade med Donna. Denna helg har jag haft riktigt bra dagar när det gäller värk och så, Hade lite ont i lendryggen lördag kväll men det var så lite och det kom efter att jag hade suttit i deras arbetsstol och kollat på 3 avsnitt av förhäxad. :)
Igår när vi skulle gå och lägga oss hemma hos oss själva så började jag få ont i låret och upp mot rumpan, det var som om jag hade sträckt mig men det hade jag inte. Det var lite små molande värk.

Jag har nästan precis vaknat. sovit jävligt bra nu i två nätter. :) så skönt, men jag känner mig inte direkt utvilad ändå. :( Hm, hur ska man göra för att känna sig utvilad?

denna vecka kommer vara lite små jobbigt.
Det ska städas och fixas här hemma så det är rent när vi far till stholm så man kanske inte behöver städa det första man gör när man kommer hem. :) Sedan ska det tvättas så man har lite fina rena kläder med sig dit och det ska köpas hund mat till Donna som tyvärr måste stanna hemma denna gången. Vi köpte henne efter att biljetterna var beställda, så hon ska få ha barnvakt när vi åker bort.Vi åker på fredag, kommer inte ha någon dator med mig så jag får skriva lite i ett block och sedan skriva här hur veckan har varit vad vi gjorde osv. :)

På onsdag ska min sambo operera sig i Lund. Vet inte om han vill ha med mig eller om jag får stanna hemma. :) Kommer vara lika nervös på bägge ställerna fast att jag vet att det kommer gå bra. :)
Stackarn kommer gå på smärtstillande när vi är på "semester" i stholm. och när vi har våran årsdag. men men det är sånt man får ta, eller hur? :) hehe

Ne om man ska börja tvätta lite så man får undan lite. :)

Hoppas ni får en bra dag. :) Ska försöka skriva lite mer om fibromyalgi innan jag far till stholm.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy