torsdag 18 oktober 2012

Lite glädjande ord till de närmaste.

I morse så gick jag till svärmor för att hjälpa henne att baka.
Vi har bakat cocostoppar och chokladkakor. :) Dom blev jätte goda. Vi är riktigt duktiga på att baka. :) ju fler kockar desto bättre soppa, eller? :P haha.
Sov lite bättre i natt faktiskt, drömde att jag slogs med en geting.
Men har ändå sovit lite halv dåligt, varit halv vaken mest hela natten men någon timme har man sovit då man har drömt om att man har slagits med en geting. :P
I dag så har man en riktigt bra dag, är bara axeln som pulserar lite i mellan åt. :) (pulserande lätt smärta) Men det är inte så det stör eller gör ont så man tror att man ska dö. :)

Snart får jag min bok om andra världskriget som jag har beställt från min sambos lilla syster. :)
Vill läsa om hur det var att vara med i 2:a världskriget och finska vinter kriget eftersom min farfar var med i båda dom krigen och jag minns att han berättade lite för mig när jag var liten men kommer inte ihåg vad han sa så jag läser så mycket jag kan om dessa krig för att få veta hur han hade det. Saknar verkligen min farfar, han var det bästa jag hade, men nu har jag min sambo, vår hund och hans familj och min mamma som det bästa. Så jag är glad och lycklig ändå. Livet går framåt, det går mot mycket ljusare tider än vad det har varit ett par år nu. Älskar verkligen mitt liv och min mamma och sambons familj. :) Finns inga bättre människor, tack för all hjälpa och stöttning. Ni är bäst. <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy