onsdag 17 oktober 2012

En av de bättre dagarna.

Idag satt man utanför svärmor och väntade på henne så man fick ont i baken och frös lite. :) Men det gick över när man kunde gå en sväng med hunden också. :) Så trött nu så jag tror jag svimmar hoppas man får sova i natt, kanske somnar av utmattning. :)
Har varit lite seg och haft lite små problem med händerna i dag, har domnat och tappat känseln i både fotled och fingrarna ett tag var det svårt att ta tag i Donna när hon skällde men man var ju tvungen att göra det ändå annars så tror hon att hon får skälla och ha sig. Nu i kväll har jag suttit som en hösäck så man är lite stel i axelpartiet. Måste verkligen börja använda skrivbordet när jag sitter vid datorn, men då får jag inge sällskap istället för vi har skrivbordet nere i vårt extrarum och där finns det ingen lampa ännu men det kommer. :) Vill inte sitta där nere helt ensam när tvn och allt annats finns uppe. :) Även min förhäxad box finns uppe tillsammans med DvDn. Så de lockar mer att sitta i soffan med datorn och kolla på det än att sitta vid skrivbordet nere i mörkret. :)

Ne nu blir det att kolla Facebook en sista gång innan man lägger sig i sängen och kollar på en film. :) berättar i morron om filmen var bra. :) den ska tydligen handla om två vampyr tjejer som lever livet i New York och hittar sedan kärleken och det blir kompicerat med sanningen och dubbel livet. :)

Over and out. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy