onsdag 17 oktober 2012

Igår och idag.

Jag orkade inte skriva någonting i går. var så jäkla trött så jag trodde jag skulle dö. :P
det var jobbigt att gå från svärmor och hem. :)
Igår hade jag faktiskt inga större problem med värken, kändes som växtvärk i knäna men jag har ju slutat växt sedan länge så de kan ju inte vara de. :) Men de va kontrollerbart iallafall vilket är skönt.
Idag ska man på arbetsförmedlingen en sväng för möte och jag är trött och seg i muskler och leder.
Sov väldigt dåligt i natt faktiskt, vaknade hela tiden fram till fem sedan har jag varit vaken, somnade en stund mellan 7 och 8 sedan låg jag och mös i sängen en stund extra men blev för rastlös för det så jag klev upp. :)
Nu ska jag äta lite frukost och så, så man inte är hungrig på mötet och ser ut som en åsna. tänk vad lite sminka kan göra med ett trött ansikte. :)

Over and out. Kommer med information från mötet senare idag. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy