fredag 26 oktober 2012

Lite alltmöjligt.

Fick denna film av en som har "sikta mot stjärnorna" sidan på facebook.
Härliga minnen från när man var en si sådär 11-12 år när ens gamla lärare, förebild och fadersgestalt var med och vann en deltävling. Man satt som klistrad framför tvn när han skulle vara med. Han har vuxit jävligt mycket med tiden, han var duktig då men hans röst är helt annorlunda nu. Han är verkligen en talang. :) Måste bara lyssna på hans låtar. Länkar några här under som finns på youtube. :) Värt att lyssna på, ni kommer fastna för hans underbara röst. :) keep on going my dear Friend. :) So damn beautiful voice.

https://www.youtube.com/watch?v=tl5X53OhChU&list=UUcpvIW3wJ0q8h-Bzlj7aizg&index=9&feature=plcp Samma låt fast 10 år senare. :) "Same song but 10 years later, lissen and enjoy."

Nu idag har man varit hos svärmor en stund och snacka massa skit och druckit kaffe. Donna var så duktig när vi gick till svärmor, hon skällde inte en ända gång på hela vägen. Mamma är stolt över sin älskling. träningen ger med sig. :) Övning ger färdighet heter det ju. :) Kommer sakna mitt hjärta medan vi är i stholm, men jag vet att hon blir bra omhändertagen medan vi är borta. Så jag är inte orolig alls.
Nu är man hemma igen och tar det lugn innan sambons morbror kommer. Han kommer ikväll för att åka tåg med oss tillbaka till stholm i morron. :) Kommer bli kul att träffa honom, har inte träffat hans morbror ännu. :) Är lite nervös för att träffa honom med det så  lyssnar jag på lite musik som jag har fixat till min Mp3a men den funkar inte så jag får lyssna via datorn istället. :)
Måste samla mig lite inför mötet med hans morbror. :) hehe,
Idag håller dom på att fixa fasaden på lägenhets längan, dom sätter några nya tegelstenar, byter ut några som är trasiga eller nå. Så det borras och låter hela tiden. :) Hoppas dom är klar snart, Kommer säkert bli fint sedan när dom är färdiga. :)

ja de va väl allt för nu. :) Hehe
Över and out.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy