söndag 20 januari 2019

Life is about creating yourself

Det har varit en liten jobbig vecka. Många tankar och det har kanske märkts på inläggen. Jag har mått lite halv dåligt hela veckan och tänkte mycket på mig själv och hur jag har det och vill ha det i mitt liv. Jag har försökt hittat mig själv i ett vi sammanhang och och ett vi i ett jag sammanhang. Försökt hitta balansen i mig själv mellan ett vi och ett jag.
Det är inte alltid lätt att hitta en balans mellan jag och vi. Jag vill vara ett  fungerande vi men jag är så van att vara ett kaotiskt jag och ta hand om mig själv, jag behöver skapa en balans i mig själv och det är inte det lättaste men jag lär mig sakta men säkert.



Alexis är iallafall nöjd med det som är gjort på hennes repertoar som jag börjat med. Det är en del kvar att göra men det som är gjort ät tillräckligt bra. Jag är nöjd. Nu är det bara att fortsätta med det så att divan har något för nästa show.

Back to work

Over and out

~ Lily

1 kommentarer:

Unknown sa...

<3 du gör det bra

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy