tisdag 15 januari 2019

Nytt template nytt år

Nytt år och ny template. Ibland måste man ju förnya sig så nu har jag gjort det. Ny template fast i ungefär samma färger som tidigare. =)
Ville ha en med Budda men den funkade inte riktigt som den skulle på min blogg så de fick bli denna. Om någon känner sig manad att orka ändra min budda template så skriv till mig så skickar jag det jag har på den för jag har inte riktigt tid att ändra den själv.
2 styrelser, 2 jobb och 2 fritidsintressen så har man det man gör vissa perioder, men roligt är det och mår bra av det gör jag.

Just i skrivande stund så försöker jag få lite ordning bland mina utbildningspapper för Hälsocoach jobbet och mina styrelsepapper, det har blivit en del papper genom åren. Mitt nyårslöfte va att jag skulle bli mer organiserad så jag måste ju iallafall försöka med det.

Jag brukar säga att man ska ta en sak i taget men just nu så tar jag kanske 3 saker i taget, så jag kanske ska ta och skära ner på en iallafall och gå vidare med de andra två.

Så jag säger väl som jag brukar göra :P

Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy