torsdag 31 januari 2019

Smärtan är outhärdligt

Jag hatar kyla så mycket att jag föraktar vintern. När de blir kallare ute så får jag mycket ondare i kroppen även om jag är inomhus. Jag har så ont i kroppen denna vecka pga den låga tempraturen och jag mår så dåligt när det händer. Smärtan är obegriplig och jag orkar inte göra någonting mer än att sitta och kolla på film eller sova. Det har inte blivit någon träning denna vecka men jag orkar verkligen inte göra någonting när smärtan är så här påträngande. Allt jag håller i faller ur händerna på mig för att jag har ingen styrka i dem, depressionen blir starkare för att jag inte klarar av någonting själv under dessa perioder. Smärtan och depressionen tillsammans gör att man blir tröttare än vanligt, känns nästan som om man inte har sovit någonting och att man har jobbat 4 dagars arbete utan vila.
Man är dränerad på allt både fysiskt och psykiskt.
Jag vill bara att vintern ska vara över eller åtminstånde att det blir lite mildare så jag kan börja träna igen. Jag har inte tid att ligga hemma och tycka synd om mig själv.
Sådana dagar som denna så önskar jag att jag bodde ihop med någon som kunde hjälpa mig ta hand om saker.


Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy