onsdag 16 januari 2019

Drömde om dig i natt!

I natt drömde jag om dig igen. 💓Vissa dagar önskar jag starkt att du var här, men jag vet att det inte går. Jag drömde att du skulle bli otillgänglig för mig och jag grät efter dig, sprang i väg i från dig för jag ville inte inse sanningen. Du skulle vara så nära men ändå så långt borta. So close but yet so far away. Saknaden efter dig är så stark vissa dagar och tankarna på dig så många. Hur har du det nu, vart är du och vad gör du? Längtar så mycket efter dig, jag önskar att vi kunde ses igen. 💔


💗 "Now the sky, it shines a different kind of blueAnd the neighbor's dog don't bark like he used toWell, me, these days
I just miss you, it's the nights that I go insane
Unless you're coming back for me
That's one thing I know that won't change
It's hard, so hard, it's tearing out my heartIt's hard letting you go"💗

I drömmen säger du "att det är som det är, det bara blev så." 
Jag skriker till dig att "What about me? Du tänkte inte på mig, hur jag skulle känna det, hur jag känner det?"
Jag känner att jag börjar att gråta och springer därifrån och smäller igen dörren. Jag önskar att du skulle ha följt efter mig, men det gjorde du inte och jag vaknar. 
Du valde bort mig. 😢💔
Det sägs att tiden läker alla sår, men jag tror att de är så att med tiden så blir det lättare att acceptera saker som är svåra. Jag saknar dig varje dag och jag hoppas du vet det. 

Over and out

~ Lily

1 kommentarer:

Unknown sa...

<3

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy