torsdag 14 februari 2019

En vecka med utbildningar

Denna vecka har det varit lite fullt upp hela veckan.
I måndags så jobbade jag som vanligt sedan så skulle jag i väg på årsmöte tillsammans med Liberalerna i stan så där blev man sittandes fram till kl halv nio ungefär. Är nu Vice Ordförande i Liberalerna Kramfors och ersättare på länsförbundet. 
Tisdagen så var det upp tidigt för att åka i väg till Sundsvall på utbildning med jobbet, det var väldigt givande för mig, fick lära mig en massa nytt om våra egna produkter. Bland annat om Sporebiotic som är en produkt för magen och tarmfloran. Många utav alla sjukdomar börjar i tarmen. Den är gjord naturligt på Sporer som är bra för magen. En super bra produkt.
Sedan fick vi lära oss lite om olika ledprodukter så som Flexilett curcumin och flexilett Collagen samt även en produkt för män som heter Libido. 
Så man fyllde på kunskapsbanken ganska rejält på tisdagen och sedan missade man träningen den dagen för att det drog ut på tiden med utbildningen. I går onsdag så va de en riktigt lat dag, satt och kollade på big bang theory hela dagen och bara tog det lugnt. Idag så hade jag glömt bort att det skulle komma en försäljare till jobbet och prata om några produkter så när chefen ringde så flög jag upp ur sängen och sprang 2.2 km till jobbet och fyllde på kunskapsbanken ytterligare med 5 produkter. Så nu är hjärnan fylld med ny information som ska förmedlas till kunderna och sälja på dom ordentligt med produkter. 😁
En ny produkt som precis har kommit ut på marknaden som heter ReMoist fick vi information om bland annat. Den innehåller alla omega fettsyrorna 3,6,7,9. 
Jag har det absolut bästa jobbet för mig, jag trivs sjukt bra och tycker det är väldigt kul med alla produkter och kundbemötanden. Ingen dag är den andra lik.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy