lördag 2 februari 2019

Teater är kul

Det är inte det lättaste att sätta sig in i hur jag ska göra för att sätta egen reklam på min egen blogg.
Men så småningom så kanske jag lyckas. Vore ju bra om jag kunde göra reklam för mina egna jobb på något sätt. Annars får jag väl ta och skriva om mina jobb och mina produkter istället. Men först ska jag se om jag kan få hemsidorna att synas.
Snart ska jag ta och ringa J.W och prata lite teater, vinjett och teater på stan. Måste planera det här noga så att det inte slår åt fel håll och vi inte får någon publik. Det ska bli intressant att se hur detta experiment fungerar, fungerar det så kommer detta att bli något som jag tror att jag kommer att fortsätta med iallafall för att locka publik till våra föreställningar.

Det är ganska fascinerande hur karaktärer kan bli en del av en. Jag har flera stycken karaktärer som är en stor del av mig och jag försöker hela tiden att göra nya påhitt för dem för jag kan inte lägga dem på hyllan och låta dom ligga där. Jag har en prins som nu dyker upp för andra gången i våra showsammanhang, jag har även en gammal dam som heter Stina-Lisa som dyker upp lite då och då, samt så jobbar jag väldigt mycket med Alexis som kommer dyka upp fler gånger i olika sammanhang. I övrigt så har jag en inte så smart kvinna som dyker upp mest hela tiden med dumheter. 😀
Jag tror att alla revymänniskor eller teater folk över lag har karaktärer som dom gärna tar fram fler gånger och som verkligen gör liv i stugorna.
"Teater är kul"





Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy