torsdag 7 februari 2019

Högre växel på träningen!

Ja idag har det väl inte varit någon sån där händelserik dag så de finns egentligen inte mycket att berätta. Har haft tvättstuga och städ dag idag tills det var dags för träning. Ibland kan jag bli så arg på  mina grannar, tror dom att deras mamma städar upp efter dem i tvättstugan?! Man får ibland ta och städa innan man börjar tvätta och när man är klar med tvätten för man städa igen fast efter sig själv denna gång. Spelar ingen roll om jag skriver lapp eller inte, de blir inge bättre för det.

Idag på träningen så körde vi ganska mycket benträning i början, rätt skönt faktiskt, nu vet jag hur jag ska kunna träna benmusklerna ordentligt för sparkarna. Kände hur det krampade i låren när vi gjorde sparkarna riktigt långsamt. Måste få till det till sommaren, Ja mitt mål är att vara så bra jag kan, så perfekt som det bara går i allt till sommaren, Jag vill känna själv att jag förtjänar de där bältet och att jag känner mig riktigt nöjd, jag är sjukt taggad för det svartbältes testet men jag känner inte att jag riktigt är på den där perfektnivån ännu, lite mer muskelträning för benen och mer streching och lite finslip så är jag där. 141 dagar kvar till svart. :) Ja jag måste ju hålla räkningen så att jag vet hur lång tid jag har på mig att träna allt det där. =)
Adapt sport har hjälpt mig mycket under mina träningsdagar både under och efter träning. Kan varmt rekommendera det för att öka återhämtningen under och efter träning. Super bra produkt. Kommer fortsätta med denna även efter att jag tagit svart bälte. Har tagit den inför alla träningar sedan Augusti och jag har aldrig träningsvärk längre, musklerna återhämtar sig bättre!
Snabb fakta om Adapt sport:
"Adapt Sport är ett helt nytt slags egenvårdsmedel inom sport och motion som riktar sig till dig som vill förbättra din prestation samt få en snabbare återhämtning efter träningspasset. Adapt Sport vänder sig till idrottare och motionärer. Adapt Sport motverkar utmattning efter krävande träning. Adapt Sport har en snabbverkande effekt. Du märker skillnad redan efter cirka 1 timme. Adapt Sport är till för dig som vill prestera maximalt och återhämta dig snabbare, både under mental och fysisk stress.
Adapt Sport® innehåller det dokumenterade och patentskyddade komplexet ADAPT S vilket består av växtsteroler, polyfenoler och lignaner från växtadaptogener samt pantotensyra.
Detta är ett kosttillskott. Rekommenderad daglig dos bör inte överskridas. Kosttillskott bör inte ersätta en varierad kost och en hälsosam livsstil."

Då jag glömde mina glasögon i träningslokalen så tänkte jag faktiskt kvarta in lite tidigare än vanligt, får så ont i huvudet och ögonen av att sitta här utan mina glasögon.

"If you can dream it,
you can do it"
- Walt Disney

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy